Godmorgon sötnosar.

Usch och fy! Vad gör jag uppe så tidigt? Inte okej alltså..

Här har vi då svaret till varför folk inte har råd att skicka pengar till barnen i Afrika:
(hämtad från Tjuvlyssnat)

En kille med insamlingsbössa går fram till en tjej ~20.
Killen: Hej, skulle du vilja bidra och hjälpa barnen i Afrika?
Tjejen: Nej tyvärr, jag har inte råd. Jag har precis köpt nya skor, och tro mig, de var dyra.

Där har vi det, det är inte svårare än så.

Vi hörs senare babes, nu måste jag rusa. Har en hel del att trixa med idag.

Thank you, please come again!


Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

najs ;) jotack allt är bra, har varit och jobbat. vad sysslar du med idag?

2010-02-08 @ 14:33:03
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: evelina

hahaha tack :D kommer komma en massa fler tips så hold on ;)

2010-02-08 @ 21:37:14
URL: http://photobyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0