Hade inte blondiner roligare?

Hey hotties, hoppas att er lördagskväll är er till belåtelse.

Jag tycker att det är ganska kul att Kissie spenderat ett dussintals inlägg på att klanka ner på brunetter och att blond är den ända rätta hårfärgen, och sedan går hon plötsligt och färgar det brunt själv. Förmodligen i ett provocerande syfte kan jag tänka mig.

Snygg blev hon iallafall.



Jag sitter och lyssnar på Edith Piaf och smuttar på lite vin. Ska snart bege mig till en vän för att se kvällens Melodifestival, mest för att Erik Saade är med. Han gick på min skola förstår ni, så det kan ju vara intressant att se vad det blir av den grejen..

Thank you, please come again!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0