Miss Gigi the fat cow!

Att dessa småflickor lyckas tära på mitt självförtroende.. hehe, nä. Nästan iallafall! ;)

Från ett inlägg från Dessies blogg:



"Ni måste väl hålla med om att jag fått lite mer "Att ta i" på kroppen. Men de ska strax bort igen! Jag ska tillbaka till den där "Äckligt smala" Desirée. I liked it better then!"

Fått lite mer att ta i?! What? Det ända som är något att ta i på den bilden är hennes navelpiercing, och den första bilden är bara vidrig enligt mig. Nej, jag tycker att Dessie ska hålla sig till det hon har nu, och hon får mer än gärna lägga på sig ännu mer. Mycket mer.

Thank you, please come again!

Kommentarer
Postat av: Joela

Jag tycker också att hon är för smal där fatkiskt hade nog inte tackat nej till den magen hon har nu men lite hull är alltid bra:)

Fin blogg föresten:D

Kolla gärna in våran! :)

2010-02-11 @ 21:14:18
URL: http://joelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0